Menu Close

SEGÍTSÉG A VÁSÁRLÁSHOZ

Ezzel a gyors és érthető áttekintéssel szeretnénk Neked segítséget nyújtani a vásárláshoz az Ízleteskávé webáruház webshopban. Itt minden hasznos információt megtalálsz a fizetésről, szállításról is. Webshopunk működéséről ennél bővebben az Általános Szerződési Feltételekben olvashatsz!

ÁLTALÁNOS INFORMÁCIÓK MEGRENDELÉSHEZ

Az egyes termékek mellett feltüntetett árak a törvényben meghatározott ÁFA-t igen, a szállítás és az esetleges utánvét kezelési költségeit nem tartalmazzák. Amennyiben a kosaradban a termékek összértéke meghaladja a 30 000 Ft-ot, a szállítást Magyarország területére ingyenesen biztosítjuk, ez esetben a pénztároldalon a fizetési módoknál az INGYENES SZÁLLÍTÁSI MÓD választására szükséges kattintani, amit automatikusan is felajánl a rendszer.

Nézz körbe a webshopban! A termékekre kattintva elolvashatod a termékleírást, megnézheted a képeket. Jó, ha tudod, hogy nálunk minden terméknél megtalálod a pontos összetevőlistát, hogy magad is meggyőződhess a biominőségről. Ha kiválasztottad a megvásárolni kívánt terméket, tedd a kosaradba a „Kosárba teszem” gomb segítségével. Ezután a kosár aloldalra navigál a rendszer.

A kosár aloldalon a „Tovább a pénztárhoz” gombra kattintva tudsz továbblépni, vagy folytathatod a vásárlást. Ha törölni szeretnél egy terméket a kosaradból, azt a termék előtti „x” gombra kattintva teheted meg. Ezután a „Kosár frissítése” gombra kattintva láthatod a kosarad aktuális tartalmát és a termékek árát. Csak ezek után, a Pénztár oldalon kell megadnod az elérhetőségeidet és egyéb, fizetéssel és szállítással kapcsolatos információkat. Ezeket a rendszer automatikusan felajánlja, Neked csak ki kell tölteni a mezőket, vagy be kell jelölni a megfelelő pontokat.

Mindig ellenőrizd, hogy a szállítási címed, különösen az e-mail címed, illetve a telefonszámod pontosan adtad-e meg! Kérjük, vedd figyelembe, hogy a futárszolgálat Magyarországon csak magyarországi szolgáltatónál lévő telefonszám esetén küld értesítést, külföldi telefonszám megadása esetén a futár nem tud közvetlenül elérni szállításnál. A pontatlanságból fakadó sikertelen szállítási kísérletekért felelősséget nem vállalunk, a csomagot ilyen esetben csak újabb szállítási díj megfizetése esetén áll módunkban kiküldeni. Cégnevet csak üzleti megrendelés esetében szükséges megadnod, ez esetben viszont kötelező feltüntetned a rendelő cég adószámát is.

Megjegyzés rovatba megírhatod, ha a rendeléshez vagy a szállításhoz kapcsolódóan észrevételed, speciális kérésed van (például: nem működik a csengő, ezért telefonáljon a futár, amikor megérkezik).

Ha mindent rendben találsz, akkor a vásárlást a „Megrendelés elküldése” gombra kattintva fejezheted be. A rendelés véglegesítése előtt azonban a jelölőnégyzetre kattintva el kell fogadnod az ÁSZF-et és az Adatvédelmi tájékoztatót, amelyekre kattintva elolvashatod a részleteket. A rendelést csak abban az esetben tudjuk fogadni, ha a két dokumentumban foglaltak alapján elfogadod működésünket.

FIZETÉSI LEHETŐSÉGEK

1. BANKKÁRTYÁS FIZETÉS

A vásárlás díját közvetlenül kiegyenlítheted bankkártyáddal a Barion fizetési módjával. Válaszd a Barion bankkártyás fizetési módot, majd a rendelés után a Barion rendszerén keresztül az oldal kérésének megfelelően add meg a fizetéshez használni kívánt kártya adatait. A bankkártyás vásárlás ez esetben a Barion oldalán történik, amelyről webshopunk rendszere visszaigazolást kap. Bankkártya-adatokat nem őrzünk.

2. BANKI ELŐREUTALÁS

A vásárlás díját közvetlenül és előre bankszámlaszámunkra banki átutalással is befizetheted. Ez esetben a megrendelést csak az összeg beérkezése után adjuk fel.

Utalási adatok:
• 
Számlatulajdonos: FARKAS BARNA SÁNDOR E.V. NY.SZ.:55794729
• Bankszámlaszám: Sber bank: 14100134-34156349-01000004
• A fizetendő végösszeg a megrendelés összesítője és a visszaigazoló levél alapján minden költséget tartalmaz.
• A közleményben minden esetben tüntesd fel a megrendelés azonosítóját.

3. UTÁNVÉTELES FIZETÉS

A megrendelt termékek árát, a szállítás költségét és az utánvétel díját egy összegben, a kézbesítőnél (készpénzben vagy bankkártyával) kell kiegyenlíteni. Az utánvételes fizetés esetén kezelési költséget számítunk fel, amelynek díja minden esetben +350 Ft, ezt a díjat a webshop rendszere automatikusan hozzászámítja a végösszeghez, és akkor is érvényes, ha a rendelés értéke elérte az ingyenes szállítási küszöböt. A fizetendő végösszeg az adott megrendelés összesítője és a visszaigazoló levél alapján minden költséget tartalmaz, a futárnak ezt szükséges fizetni.

A vásárlásokról számlát bocsátunk ki, amelyet mindegyik fizetési mód esetén e-mailben, a csomag feldolgozási folyamatának végén kiküldött visszaigazoló üzenettel együtt küldünk ki a vásárláskor megadott e-mail címre. A csomag ezt követően átkerül a futárszolgálathoz.

SZÁLLÍTÁSI INFORMÁCIÓK ÉS FELTÉTELEK

Webshopunk a szállítást a futárszolgálattal végzi. Az. 1. és 2. pontban meghatározott szállítási költségek belföldi szállítás esetén érvényesek, feltételei csak Magyarország területére terjednek ki. A külföldre irányuló rendelések esetében a 3. pont feltételei a mérvadók.

1. SZÁLLÍTÁSI IDŐ 

A szállítás várható ideje 1-3 munkanap. A csomagok feldolgozása menetrendszerűen 1-2 munkanap, a csomagfeladásról e-mail értesítést kapsz, és általában a feladástól számított másnapra meg is érkezik a rendelésed. Ha esetlegesen készlethiány lép fel vagy csúszás alakul ki a beszállítók miatt, akkor tájékoztatunk róla, hogy később számíthatsz a rendelésed érkezésére. Ha az előreutalásos fizetési módot választod, a csomagodat azután küldjük, hogy az összeg beérkezett a számlánkra, a beutalások ellenőrzése rendszerint napi egyszer, munkaidő kezdetén történik. Utánvételes vagy bankkártyás fizetésnél a rendelés napján vagy a következő napon feladjuk a csomagot.

1.a házhozszállítás

Vedd át a csomagodat kényelmesen, az otthonodban! Kérünk, ügyelj rá, hogy a szállítási címed, különösen az e-mail címed, illetve a telefonszámod pontosan add meg (a futárcég csak magyar telefonszám esetén tudja felvenni veled a kapcsolatot!).

• Díja: 1380 Ft
• Fizetési módok: előreutalás vagy bankkártyás fizetés a webshopban, utánvét készpénzzel vagy bankkártyás fizetéssel a futárnál (az utánvét díja: +350 Ft)
• Kézbesítés: Munkanapokon általában 8–17 óra közötti időszakban történik, a futárszolgálat értesítése, illetve egyeztetése alapján. A futárcég előre jelzi a csomag érkezését.

1.b PostaPontra szállítás

Javasoljuk, hogy amennyiben elfoglaltság/munka miatt nem tudod otthon átvenni a csomagot, választ ezt az opciót. Te döntöd el, hogy mikor veszed át a csomagot, és nem kell várnod a futárra. Válaszd ki a legközelebbi PostaPontot a legördülő keresőnkön vagy a térképen, és várd az sms-t vagy az e-mailt, hogy átveheted a csomagodat! A csomag átvételére öt munkanapod van. A PostaPont előnye, hogy jelenleg 200 településen 500 postapont közül választhatod ki a számodra legkényelmesebb átvevőhelyet.

• Díja: 1072 Ft
• Fizetési módok: előreutalás vagy bankkártyás fizetés a webshopban
• Bővebb információ:

2. INGYENES SZÁLLÍTÁS

30.000 Ft-ot meghaladó rendelés esetén a szállítás ingyenes. A rendelés összege az esetlegesen adott kedvezmény értékével együtt számítandó. Ebben az esetben kérjük, válaszd az ingyenes szállítás opciót a szállítási módok közül, ezt a rendszer automatikusan felajánlja.

3. CSOMAGOLÁS

Tudjuk, hogy termékeink élelmiszer, étrend-kiegészítő és kozmetikum kategóriába tartoznak, ezért a lehető legdiszkrétebb csomagolásban szállítjuk őket. Egyszerű, papírdobozokban, amelyen webshopunk neve olvasható.

4. SZÁLLÍTÁSINDÍTÁSI FELTÉTEL

Webshopként fenntartjuk magunknak a jogot, hogy abban az esetben, ha a Felhasználó korábban rendben teljesített rendelés és szállítás esetén csomagját nem vette át, vagy az átvételt a futárszolgálattól megtagadta, akkor a Felhasználó újabb rendelése esetén a szállítás kezdeményezését csak előreutalásos vagy a webshopon keresztül végzett bankkártyás fizetési mód esetén teljesítsük. Szintén fenntartjuk magunknak a jogot, hogy rendhagyó rendelési mennyiség esetén csak fizetés után indítsuk a csomagot.

5. ELÁLLÁS JOGA

Kérjük, a csomagot kézbesítéskor vizsgáld meg, és ha esetleg sérülést észlelsz a termékeken, kérd jegyzőkönyv felvételét a futártól vagy a csomagfelvétel helyén. Ez esetben ne vedd át a csomagot! Utólagos, jegyzőkönyv nélküli reklamációt nem áll módunkban elfogadni.

A webáruházban vásárolt termékek esetén 14 napos elállási jog illeti meg a vásárlót, ám kérjük, vedd figyelembe, hogy termékeink speciális higiéniai jellege miatt csak bontatlan csomagolású terméket tudunk visszavenni. (Szabályozás: milyen termékekre nem vonatkozik az elállási jog? Ezeket a termékeket a 45/2014. (II.26.) Korm. rendelet 29.§ 1. bekezdése tartalmazza. Az Ízleteskávé webáruházban forgalmazott termékek higiéniai jellege miatt ezen bekezdés „e”pontjára hivatkozva („olyan zárt csomagolású termék tekintetében, amely egészségvédelmi vagy higiéniai okokból az átadást követő felbontása után nem küldhető vissza”) az elállást csak abban az esetben tudjuk elfogadni, ha a termék még nem lett a csomagolásból kicsomagolva! Egyéb esetben sajnos az elállási jog gyakorlására nincs lehetőség.