DXN Magyarország

Legfőbb célok és értékek
A legfőbb célunk:
Napról napra többet nyújtunk a magyar vásárlóknak
Vállalatunk alapításakor egyetlen egyszerű célt tűztünk ki magunk elé: a vásárlók minden igényét kiszolgálni, és ez azóta sem változott. A vásárlók könnyen elérhető, kiváló minőségű termékeket várnak el kedvező árakon, a mi feladatunk pedig az, hogy mindezt a megfelelő módon biztosítsuk számukra.
Ezért tekintjük legfőbb feladatunknak, hogy napról napra egy kicsit többet nyújtsunk a magyar vásárlóknak. Vállalatként folyamatosan azon dolgozunk, hogy minden vásárlóink kényelmét tartsa szem előtt: legyen szó webáruházi vagy bolti döntéshozásról. Célunk, hogy vásárlóink webáruházunkba történő minden látogatásukkor egy kicsivel jobb kiszolgálásban részesüljenek.
Vállalati értékeink segítenek mindezt a gyakorlatban is megvalósítani:
Mindenkinél többet teszünk a vásárlókért
  • Megértjük a vásárlókat
  • Elsőként szolgáljuk ki az igényeiket
  • Felelősséget vállalunk a közösségeinkért
Vásárlóink, munkatársaink és a közösségek igényeinek megértése, a számukra fontos dolgok azonosítása, majd ezek jobbá tétele a vállalat alapelve. Minden rendelkezésünkre álló eszközt ― az intranetől kezdve a közösségi oldalakig ― felhasználunk, hogy meghallgassuk a vásárlókat. A kapott információk alapján pedig változtatásokat eszközölünk és újításokat vezetünk be, hogy kielégítsük az igényeiket.
Úgy bánunk mindenkivel, ahogy szeretnénk, hogy velünk bánjanak
  • Csapatként dolgozunk
  • Megbízunk egymásban és tiszteljük egymást
  • Meghallgatjuk és támogatjuk egymást, valamint köszönetet mondunk a munkatársaknak
  • Megosztjuk a tudást és a tapasztalatokat
Tudjuk, hogy a Dxn sikereihez elengedhetetlen a bizalomra és tiszteletre épülő vállalati kultúra kialakítása, amelyben odafigyelünk a munkatársainkra. Ha a munkatársaink elismerve és megbecsülve érzik magukat a közösen elvégzett munka során, valamint lehetőségük van fejlődni, és ehhez támogatást is kapnak a karrierjük során, akkor ők is minden tőlük telhetőt megtesznek a vásárlókért.
Hisszük, hogy egy kis figyelmesség csodákra képes
  • Elérhetőbbé tesszük az egészséges életmódot
  • Kiváló minőségű, megfizethető termék és fenntartható forrásból származó termékeket kínálunk
  • Hozzájárulunk az üzletünk körülvevő közösségek fejlődéséhez
Hisszük, hogy egy kis figyelmesség csodákra képes: ez az alapelv vezérel minket abban, hogy minden nap egy kicsit többet tegyünk a vásárlókért, és a közösségekért. Tudjuk, hogy a sok apró figyelmességgel milyen sokat tehetünk az olyan ügyekért, amelyek egyaránt fontosak a vásárlók, a kollégák és a társadalom számára. Alapelvünket is erre építettük.
Magában foglal és összekapcsol minden apró dolgot, amelyeket nap mint nap megteszünk, hogy segítsük a globális kezdeményezéseket, amelyekben részt vállaltunk. Segít megtenni a megfelelő lépéseket, hogy visszanyerhessük a vállalatba vetett bizalmat, és átláthatóságot biztosíthassunk.
Értékeink
A Dxn Értékeket több mint 1994 óta dolgoztuk ki, ezek azóta vállalati kultúránk szerves részévé, növekedésünk és sikereink fő mozgatórugóivá váltak. Ezek az értékek gondoskodnak arról, hogy a Dxn valamennyi munkatársa megértse, miért fontos csapatként együttműködni, és hogy számunkra mindig a vásárlók a legfontosabbak. Univerzális értékek, amelyeket a Dxn alkalmazottai vezérelvként követnek, ahogy a vállalat újabb piacokon és országokban jelenik meg.