Menu Close

ÁLTALÁNOS SZERZŐDÉSI FELTÉTELEK

ÁLTALÁNOS SZERZŐDÉSI FELTÉTELEK – IZLETESKAVE.HU

 

1. BEVEZETŐ RENDELKEZÉSEK

1.1 Jelen Általános Szerződési Feltételek (a továbbiakban: ÁSZF) FARKAS BARNA SÁNDOR E.V. NY.SZ.:55794729 (a továbbiakban: Szolgáltató) által az izleteskave.hu oldalon és aloldalain (a továbbiakban: Weboldal) nyújtott elektronikus kereskedelmi szolgáltatásokat (a továbbiakban: Szolgáltatás) igénybe vevő felhasználó (a továbbiakban: Felhasználó) jogait és kötelezettségeit tartalmazza. (Szolgáltató és Felhasználó a továbbiakban együttesen: Felek.)

1.2 Jelen ÁSZF a Szolgáltató szolgáltatásának használatára vonatkozik. Ön a Weboldalon történő regisztrációval, illetve a Weboldal használatával elfogadja jelen ÁSZF-et, ezért azt a Weboldal használata előtt kérjük, részletesen tanulmányozza át. Termék vagy szolgáltatás megrendelésekor kifejezetten el is kell fogadni a jelen ÁSZF-et. Kérjük, csak akkor adjon le megrendelést, ha az ÁSZF minden pontjával egyetért.

1.3 A működéssel, termékeink és szolgáltatásaink megrendelési és szállítási feltételeivel, folyamatával kapcsolatban felmerülő kérdésekkel a Weboldalon megadott elérhetőségeinken (Kapcsolat menüpont) és jelen Általános Szerződési Feltételekben állunk rendelkezésére.

1.4 A Vállalkozó kijelenti, hogy Magyarországon bejegyzett vállalkozás, amely az elektronikus kereskedelemhez és az ehhez kapcsolódó csomagküldő kereskedelemhez szükséges engedélyekkel rendelkezik, jogszabályban előírt feltételeknek megfelel.

1.5 A Vállalkozó adatai:

FARKAS BARNA SÁNDOR E.V. NY.SZ.:55794729                                                                                                        Ügyvezető: Farkas Barna Sándor
Székhely: 8866 Becsehely, Vörösmarty utca 22.
Adószám: 57194596-2-40
Nyilvántartási száma: 55794729
E-mail cím: info@izleteskave.hu
Ügyintézési idő: H–P 9.00–17.00 – Sz 11.00–19.00
Bankszámlaszám: Sber Bank: 14100134-34156349-01000004

1.6 A Szolgáltató működésének helye és panaszügyintézés helye: a Szolgáltató székhelye.

2. ÁLTALÁNOS TUDNIVALÓK, A FELEK KÖZÖTTI SZERZŐDÉS LÉTREJÖTTE

2.1 A jelen ÁSZF hatálya kiterjed a Magyarország területén nyújtott minden olyan elektronikus kereskedelmi szolgáltatásra, amely a Szolgáltató által a Weboldalon üzemeltetett webáruházban történő vásárlás esetén, illetőleg a Weboldalakon díjfizetés ellenében kínált bármely szolgáltatás felhasználó általi igénybevételével történik.

2.2 A termék vásárlója vagy a szolgáltatás igénybevevője a továbbiakban: Felhasználó.

2.3  A megrendelés elektronikus úton megkötött szerződésnek minősül, amelyre a Polgári Törvénykönyvről szóló 2013. évi V. törvény, az elektronikus kereskedelmi szolgáltatások, az információs társadalommal összefüggő szolgáltatások egyes kérdéseiről szóló 2001. évi CVIII. törvény (Ekrtv.) vonatkozik. Szolgáltató tájékoztatja a Felhasználókat, hogy jelen Szolgáltatásra, illetve a Felek közötti szerződésre a fogyasztó és a vállalkozás közötti szerződések részletes szabályairól szóló 45/2014. (II. 26.) Korm. rendelet rendelkezései vonatkoznak.

2.4 A regisztráció, illetve a vásárlás során tett kifejezett nyilatkozattal, továbbá a Szolgáltatás használatával a Felhasználó és a FARKAS BARNA SÁNDOR E.V. NY.SZ.:55794729. között online szerződés jön létre az Ekrtv.1 5. § (4) bekezdésének megfelelően. Jelen szerződés határozatlan időre szól.

2.5 FARKAS BARNA SÁNDOR E.V. NY.SZ.:55794729. mint a Weboldal üzemeltetője fenntartja jogát a jelen Általános Szerződési Feltételek egyoldalú módosítására, azonban a módosításról a Vállalkozó a lehető legrövidebb időn belül felhívás formájában tájékoztatja a Felhasználókat. A felhívást a Weboldal erre a célra szolgáló felülete (Értesítések) és/vagy az általa küldött hírlevél és/vagy a Felhasználónak a Felhasználói Fiókjában megadott e-mail címre küldött értesítés tartalmazhatja. A módosítást követően bármely új szolgáltatás használata vagy termék vásárlása az ÁSZF módosításának elfogadását jelenti.

2.6 Megrendelés esetén a szerződéskötés a távollevők között kötött szerződésekről szóló 45/2014. (II.26.) Kormányrendelet 4. § (10) bekezdése alapján történik meg. Illetve a termékek esetében a „Megrendelem!” gombra való kattintással köti meg.

2.7 Ügyfeleink részére a Billzone.eu oldalán állítjuk ki a számlákat. A 2007. évi CXXVII törvény 175. § (2) bekezdés b) pontjában foglaltak figyelembevételével tudomásul veszi, hogy az elektronikus számlákat .pdf formátumban, email útján küldjük el.

2.8 A megrendelések elküldésével a vásárló tudomásul veszi, hogy a 45/2014. (II.26.) Kormányrendelet 29. § (1) bekezdés i) és m) pontja alapján a vásárlások megkezdésének időpontjától elveszíti a szerződéstől való elállási jogát.

3. A MEGVÁSÁROLHATÓ TERMÉKEK KÖRE

3.1 A megjelenített termékek kizárólag online és telefonon rendelhetők meg. A termékekre vonatkozóan megjelenített árak forintban értendők, tartalmazzák a törvényben előírt áfát, azonban nem tartalmazzák a szállítás díját. Csomagolási költséget külön a Vállalkozó nem számít fel.

3.2 Az izleteskave.hu webáruházban kávék, étrend-kiegészítők, kozmetikumok találhatók.

3.3 A webshopban a Vállalkozó részletesen feltünteti a termék nevét, leírását, a termékekről fotót jelenít meg. A termékek adatlapján megjelenített képek eltérhetnek a valóságostól, illusztrációként szerepelnek.

3.4 Nem vállalunk felelősséget a webshopban megjelenő képek és a termékek tényleges kinézete miatti különbözőség miatt.

3.5 Akciós ár bevezetése esetén a Vállalkozó teljeskörűen tájékoztatja Felhasználókat az akcióról és annak pontos időtartamáról.

4. MEGRENDELÉSI TUDNIVALÓK

4.1 A Weboldalakon történő vásálással a Vállalkozó, illetve a Felhasználó:

• a jelen Általános Szerződési Feltételeket minden további aktus nélkül elfogadja és magára nézve kötelezőnek ismeri el,

• kijelenti, hogy szerződéskötési képessége a jelen szerződés megkötésére vonatkozóan korlátozás alá nem esik, más harmadik személyekkel történő megállapodása nem érinti,

• kijelenti, hogy a szolgáltatások igénybevétele során betartják a magyar jog szabályait, különösen, de nem kizárólagosan a szellemi alkotásokra, szerzői jogokra és személyiségi jogokra vonatkozó jogszabályokat.

4.2 A vásárló az adatlap kitöltésével a szállításhoz, kapcsolattartáshoz és a számlázáshoz elengedhetetlenül szükséges adatokat adja meg. A Vállalkozó ezen adatoknak megfelelően teljesíti a megrendelést és ezen adatoknak megfelelően állítja ki a számlát, amely elektronikus számla formájában kerül kiállításra. Felhasználó megrendelésével beleegyezését adja az elektronikus számla alkalmazásához. A Felhasználó köteles adatait a valóságnak megfelelően megadni. A hibás vagy hamis adatok vagy e-mail cím megadásából eredő kárért a Felhasználó felel. A nyilvánvalóan hamis vagy hibás regisztrációt az eladó jogosult törölni, kétség esetén pedig jogosult a Felhasználó valódiságát ellenőrizni.

4.3 Ha a Felhasználó tévesen adott meg adatokat (pl. hibás szállítási cím, téves darabszám) és ezt a megrendelés leadását követően veszi észre, úgy mindaddig van lehetősége e-mailben a módosításra, míg a megrendelt termékeket a futárszolgálatnak át nem adtuk.

5. AZ ÁRAK FELTÜNTETÉSE

5.1 A termékek leírását, az áruk jellemzőit és árát a termékek adatlapján tünteti fel a Szolgáltató.

5.2 Az ár forintban értendő és az áfát tartalmazza. A termékek ára házhozszállítás esetén magában foglalja a csomagolás költségét, valamint a szállítási költséget, hacsak ez külön nincs feltüntetve. Minden terméknél külön-külön szerepel az akció lejárati dátuma, vagy a készlet erejéig megjelölés.

5.3 Az árak esetleges hibás feltüntetése, elírása esetén a Vállalkozó jogosult azok kijavítására.

5.4 Ha valamelyik terméket vagy annak árát elírás vagy rossz információ alapján hibásan tüntette fel a Vállalkozó , jogosult a megrendelést törölni. A Szolgáltató a megrendelés törléséről a Felhasználót e-mailben értesíti.

6. A MEGRENDELÉS MENETE

6.1. A Felhasználó regisztráció nélkül is vásárolhat a webshopban vagy a regisztrációját követően bejelentkezhet a webshopba.

6.2. Felhasználó a megvásárolni kívánt terméket a kosár ikon vagy a „Kosárba teszem”, „Kosárba” gombok megnyomásával helyezheti a kosárba, ezt követően a rendszer automatikusan a kosár oldalra navigálja.

6.3. Amennyiben Felhasználó szeretne további terméke(ke)t kosárba helyezni, válassza a „Vásárlás folytatása” gombot. Ha nem szeretne további terméket vásárolni, ellenőrizze a megvásárolni kívánt termék darabszámát. A „termék eltávolítása” gombra (vagy x ikon) kattintva törölheti az adott terméket. Mennyiség megadását követően a „Kosár frissítése” gombra kell kattintania, ekkor láthatóvá válik a termékekért fizetendő összeg.

6.4. A kosár oldalon Felhasználó kiválaszthatja a szállítási módot is (a kis kijelölő ikon segítségével), így láthatja a rendelés szállítási díjjal növelt végösszegét. A Vállalkozó a szállítást az MPL (magyar posta logisztika) futárszolgálattal végzi. A szállítási költségek az alábbiakban meghatározott módon alakulnak.

6.4.1 Posta házhozszállítás Fizetési módok: bankkártyás fizetés, előreutalás, utánvételes fizetés. Kézbesítés: munkanapokon általában 8.00–20.00 óra közötti időszakban a futárszolgáltatás kapcsolatfelvétele alapján. Díja: 1380 Ft.

Ingyenes szállítás: 30000 Ft-ot meghaladó egyszeri rendelés esetén a szállítás ingyenes. Ebben az esetben Felhasználó jogosult választani az automatikusan megjelenő ingyenes szállítás opciót a szállítási módok közül.

6.4.2 PostaPontra szállítás. Fizetési módok: bankkártyás fizetés, előreutalás. A csomagot a Felhasználó megfelelő helyen és időben, az ország 200 településének több mint 500 pontján átveheti.  Az adott PostaPontot Felhasználó a pénztár oldalon tudja megadni: legördülő választó segítségével ki tudja választani a legmegfelelőbb PostaPontot vagy a megjelenő térkép alapján kiválaszthatja azt. A futárszolgálat a kiválasztott PostaPontba szállításkor értesítőt küld a címzettnek arról, hogy a csomagja megérkezett. Felhasználó az értesítés után 5 munkanapon belül bármikor átveheti a küldeményt, figyelembe véve az adott postapont átvevőhely nyitvatartási idejét. Díja: 1072 Ft.

Ingyenes szállítás: 30000 Ft-ot meghaladó egyszeri rendelés esetén a szállítás ingyenes. Ebben az esetben Felhasználó jogosult választani az automatikusan megjelenő ingyenes szállítás opciót a szállítási módok közül. Az adott PostaPontot a pénztár oldalon tudja megadni.

7. FIZETÉSI LEHETŐSÉGEK A WEBÁRUHÁZBAN

7.1 Felhasználó kosár oldalról a „Tovább a pénztárhoz” gombon keresztül juthat el a Pénztár oldalra, itt az oldal alján tud választani az alábbi fizetési lehetőségek közül.

7.2.1 Bankkártyás fizetés. A megrendelt termék értékét és a szállítás díját közvetlenül kiegyenlítheti a bankkártyájával a Barion fizetési módjával. Válassza a Barion bankkártyás fizetési módot, majd a rendszer átirányítja a fizetéshez a Barion oldalára, és az oldal kérésének megfelelően adja meg a fizetéshez használni kívánt kártya adatait. Az online bankkártyás fizetések a Barion rendszerén keresztül valósulnak meg. A bankkártya adatok a kereskedőhöz nem jutnak el. A szolgáltatást nyújtó Barion Payment Zrt. a Magyar Nemzeti Bank felügyelete alatt álló intézmény, engedélyének száma: H-EN-I-1064/2013

7.2.2 Banki előreutalás. A megrendelt termék értékét és a szállítás díját közvetlenül és előre a bankszámlánkra is lehet banki átutalással befizetni a rendelés sorszámának közleményben való feltüntetése mellett. Számlatulajdonos: FARKAS BARNA SÁNDOR E.V. NY.SZ.:55794729., bankszámlaszám: Sber bank – 14100134-34156349-01000004. A fizetendő végösszeg a megrendelés összesítője és visszaigazoló levél alapján minden költséget tartalmaz. A rendelés feldolgozása az összeg a vállalkozó bankszámlájára történő kiegyenlítése után kezdődik meg.

7.2.3 Utánvételes fizetés. A megrendelt termékek árát, a szállítás költségét és az utánvétel díját egy összegben, a kézbesítőnél kell kiegyenlíteni az utánvételes fizetési mód választása esetén. Utánvételes rendelés esetén a díj minden esetben +350 Ft (áfával) kezelési költséggel egészül ki, ezt a díjat a rendszer automatikusan hozzászámítja a végösszeghez. A fizetendő végösszeget a megrendelés összesítője, illetve a visszaigazoló levél tartalmazza. A futárszolgálat a csomagot csak az összeg kiegyenlítése után adja át.

7.3 A számlázási adatok megadása minden vásárlás esetén kötelező a Weboldalon. A szállítási cím megadása akkor szükséges, ha Felhasználó a számlázásitól eltérő címre kéri a szállítást. Amennyiben Felhasználó regisztrál az oldalra, a későbbiekben nyomon tudja követni rendelése státuszát, illetve újabb rendelés esetén – amennyiben belépett – nem feltétlenül szükséges újfent megadni számlázási és szállítási adatait.

7.4 Felhasználó az adatok megadását követően a „Megrendelés elküldése” gombra kattintva tudja elküldeni megrendelését a Weboldalon, előtte el kell olvasnia és elfogadnia az ÁSZF-et (Általános Szerződési Feltételek) és a GDPR irányelvek szerint megfogalmazott adatvédelmi tájékoztatóban foglaltakat. Az ÁSZF-et és az adatvédelmi tájékoztatót a megadott linkre kattintva el tudja olvasni, a vásárláshoz elfogadásuk kötelező, ehhez szükséges kipipálni a jelölőnégyzeteket az oldal alján.

7.5 Adatbeviteli hibák javítása: Felhasználó a megrendelési folyamat lezárása előtt minden esetben vissza tud lépni az előző fázisba, ahol javítani tudja a bevitt adatokat. A vállalkozó a megadott pontatlanságából fakadó hátrányokért felelősséget nem vállal. Ha Felhasználó a megrendelés elküldését követően hibát észlel a megadott adatokban, a hiba észlelését követően vegye fel a kapcsolatot a vállalkozóval az info@izleteskave.hu email címen. A megrendelés teljesítését követően a felhasználói pontatlanságból következő hibák javításából fakadó költségek a Felhasználót terhelik.

7.6 Bankkártyás és utánvételes vásárlás esetén azonnal, átutalásos fizetési mód választása esetén az összeg bankszámlára történő megérkezést követő egy munkanapon belül a vállalkozó megkezdi a rendelés feldolgozását. A vállalkozó csomag összeállítását legfeljebb 2 munkanapon belül elvégzi. Ha a termék nincs raktáron, akkor ez – ellenkező, írásbeli tájékoztatás esetén – 2–10 munkanapon belül megtörténik.

7.7 A vállalkozó fenntartja a jogot a korrekcióra, ha a Webshopban a terméktájékoztatásnál vagy az áraknál technikai hiba vagy emberi mulasztás lép fel. Ez esetben a hiba felismerése, illetve módosítása után a vállalkozó azonnal tájékoztatja a Felhasználót az új adatokról. Felhasználó ezt követően megerősítheti a megrendelést, vagy lehetőség van arra, hogy elálljon a szerződéstől.

7.8 A vállalkozó a vásárlásra vonatkozó számlát elektronikus formában állítja ki. Ennek megfelelően a vásárló a feldolgozási folyamat végén, amikor a csomag átkerül a futárszolgálathoz, elektronikus úton a vásárláskor megadott email címre kapja meg a számlát.

8. A MEGRENDELÉSEK FELDOLGOZÁSA ÉS TELJESÍTÉS A WEBÁRUHÁZBAN

9.1. A vállalkozó minden esetben visszaigazolja e-mailben, hogy mikor teljesíti megrendelését. Általános teljesítési határidő: 2–10 munkanapon belül. Nem vállalunk felelősséget az esetleges beszállítói, vagy rajtunk kívül álló okok miatt történő előzetes bejelentés nélküli változás, késedelem miatt.

9.2. Banki előreutaláskor a megrendelés teljesítése a fizetés teljesítése után történik meg azt követően, hogy a vásárlás összege megérkezett a Szolgáltató bankszámlaszámára. A megrendelések feldolgozása munkanapokon történik általában 9–17 óra között. A megrendelés feldolgozásaként megjelölt időpontokon kívül is van lehetőség a megrendelés leadására, ha az a fenti időszakon kívül történik, azt a vállalkozó a követő munkanapon dolgozza fel.

9.3. Ha a vállalkozó a szerződésben vállalt kötelezettségét azért nem teljesíti, mert a szerződésben meghatározott termék nem áll rendelkezésére, köteles erről Felhasználót haladéktalanul tájékoztatni, valamint Felhasználó által fizetett összeget haladéktalanul, de legkésőbb harminc napon belül visszatéríteni. E kötelezettség teljesítése a vállalkozót nem mentesíti szerződésszegése egyéb következményei alól.

9.4 Felhasználó tudomásul veszi, hogy Szolgáltatónak jogában áll a megrendelt szolgáltatás teljesítésére vonatkozó szerződéstől elállni, ha (1) a Felhasználó az átutalást a számlán feltüntetett fizetési határidőn belül (általában 8 naptári nap) nem teljesíti; (2) a webáruházban rendelt termék már elfogyott vagy nem beszerezhető; (3) ha az áru árának feltüntetése nyilvánvalóan hibásan történt és a Felhasználó a megrendelését a hibás áron véglegesítette; (4) a szolgáltatás teljesítése üzleti érdekét sérti. Ha a vállalkozó eláll a szerződéstől, haladéktalanul, de legkésőbb a Fogyasztó értesítését követő 14 napon belül visszatéríti a Fogyasztó által kifizetett díjat.

9. ELÁLLÁS JOGA

10.1 Az Európai Parlament és a Tanács 2011/83/EU számú irányelvének, továbbá a fogyasztó és a vállalkozás közötti szerződések részletes szabályairól szóló 45/2014. (II.26.) Kormány rendelet szabályozása értelmében Felhasználó a megrendelt termék kézhezvételétől számított 14 napon belül indokolás nélkül elállhat a szerződéstől, visszaküldheti a megrendelt terméket.

10.2 Az elállási jog gyakorlására nyitva álló idő attól a naptól számított 14 nap elteltével jár le, amelyen Felhasználó, vagy az általa megjelölt, a fuvarozótól eltérő harmadik személy a terméket átveszi.

10.3 A termék visszaküldésének költségét a Felhasználónak kell viselnie, A vállalkozó e költség viselését nem vállalja.

10.4 Az elállási jog gyakorlása esetén a Felhasználót a termék visszajuttatásának költségén kívül más költség nem terheli, a vállalkozó azonban követelheti a nem rendeltetésszerű használatból adódó anyagi kár megtérítését.

10.5 A vállalkozó a termék visszaérkezését követően a fenti jogszabályok értelmében haladéktalanul, de legkésőbb 14 napon belül visszatéríti a kifizetett összeget a Felhasználó részére.

10.6 A vállalkozó a visszatérítés során az eredeti ügylet során alkalmazott fizetési móddal egyező fizetési módot alkalmaz, kivéve, ha a Felhasználó más fizetési mód igénybevételéhez kifejezetten a hozzájárulását adja; e visszatérítési mód alkalmazásából kifolyólag Felhasználót semmilyen többletköltség nem terheli.

10.7 Felhasználó köteles az árukat indokolatlan késedelem nélkül, de a szerződéstől való elállására vonatkozó értesítés vállalkozó részére történő megküldésétől számított 14 napnál semmiféleképpen sem később visszaküldeni vagy a vállalkozó címen leadni.

10.8 Felhasználó akkor tartja be a határidőt, ha a 14 napos időszak letelte előtt visszaküldi, vagy átadja a termék(eke)t.

10.9 A Felhasználó kizárólag a termék visszaküldésének közvetlen költségét viseli, kivéve ha a vállalkozó vállalta e költség viselését.

10.10 A Felhasználó kizárólag akkor vonható felelősségre az árukban bekövetkezett értékcsökkenésért, ha az az áruk jellegének, tulajdonságainak és működésének megállapításához szükségestől eltérő kezelés miatt következett be.

10.11 Amennyiben a Felhasználó élni szeretne elállási jogával, annak jelzését írásban megteheti a vállalkozó elérhetőségeinek valamelyikén (a Weboldalon Kapcsolat menüpont, vagy elektronikus levelezési címén keresztül). Felhasználó a megrendelt terméket postai úton vagy futárszolgálat segítségével juttathatja vissza a vállalkozó részére.

Elállási nyilatkozat minta (csak a szerződéstől való elállási/felmondási szándék esetén kell kitölteni)

Címzett: FARKAS BARNA SÁNDOR E.V. NY.SZ.:55794729.

Alulírott kijelentem, hogy gyakorlom elállási jogomat az alábbi termék adásvételére vagy az alábbi szolgáltatás nyújtására irányuló szerződés tekintetében: ide a rendelésszámot kell beírni

Szerződéskötés időpontja/átvétel időpontja:
A fogyasztó neve:
A fogyasztó címe:

Kelt:

A fenti minta alapján megírt Elállási nyilatkozatot e-mailben a következő címre kell küldeni: info@izleteskave.hu.

A vallalkozó a mintától eltérő nyelvezetű, tartalmában megegyező nyilatkozatot is elfogad.

10.12 Felhasználónak kiemelten ügyelnie kell a termék rendeltetésszerű használatára, ugyanis a nem rendeltetésszerű használatából eredő károknak megtérítése a Felhasználót terheli. A termék visszaérkezését követő 14 napon belül a Felhasználó által megadott bankszámlaszámra visszatéríti a vállalkozó a termék vételárát, a szállítási költséggel együtt.

10.13 vállalkozó kiemeli, hogy az elállási jog a Kormányrendelet 29.§ (1) bekezdése szerinti termékekre nem vonatkozik. A izleteskave.hu webáruházban forgalmazott termékek higiéniai jellege miatt ezen bekezdés „e” pontjára hivatkozva („olyan zárt csomagolású termék tekintetében, amely egészségvédelmi vagy higiéniai okokból az átadást követő felbontása után nem küldhető vissza”) a vállalkozó az elállást csak abban az esetben tudja elfogadni, ha a termék még nem lett a csomagolásból kicsomagolva. Egyéb esetben az elállási jog gyakorlására nincs lehetőség.

10.14 Felhasználó egyéb panaszával is megkeresheti a vállakozót a jelen Szabályzatban található elérhetőségeken.

10.15 Az elállási jog nem illet meg vállalkozást/céget, azaz az olyan jogi személyt, amely szakmája, önálló foglalkozása vagy üzleti tevékenysége körében jár el.

10. JÓTÁLLÁS, SZAVATOSSÁG

10.1 A vállalkozó a Webáruházban értékesített termékekre, terméktípusoktól függően eltérő, a hatályos jogszabályoknak (151/2003. (IX.22.) Korm. rendelet) megfelelő szavatossági időt vállal. Az eladó szavatossági és jótállási felelősségére a Ptk.-ban és a 117/1991. (IX.10.) sz. kormányrendeletben foglaltak az irányadóak.

10.2 Felhasználó és a vállalkozó hibás teljesítése esetén a vállalkozással szemben kellékszavatossági igényt érvényesíthet a Polgári Törvénykönyv szabályai szerint.

10.3 Kellékszavatossági igény esetén Felhasználó – választása szerint – az alábbi kellékszavatossági igényekkel élhet: kérhet kijavítást vagy kicserélést, kivéve, ha az ezek közül a Felhasználó által választott igény teljesítése lehetetlen vagy a vállalkozás számára más igénye teljesítéséhez képest aránytalan többletköltséggel járna. Ha a kijavítást vagy a kicserélést nem kérte, illetve nem kérhette, úgy igényelheti az ellenszolgáltatás arányos leszállítását vagy a hibát a vállalkozó költségére Felhasználó is kijavíthatja, illetve mással kijavíttathatja vagy – végső esetben – a szerződéstől is elállhat. Választott kellékszavatossági jogáról egy másikra is áttérhet, az áttérés költségét azonban Felhasználó viseli, kivéve, ha az indokolt volt, vagy arra a vállalkozó adott okot.

10.4 Felhasználó köteles a hibát annak felfedezése után haladéktalanul, de nem később, mint a hiba felfedezésétől számított kettő hónapon belül közölni. Ugyanakkor felhívjuk a figyelmét, hogy a szerződés teljesítésétől számított kétéves elévülési határidőn túl kellékszavatossági jogait már nem érvényesítheti.

10.5 A teljesítéstől számított hat hónapon belül a kellékszavatossági igénye érvényesítésének a hiba közlésén túl nincs egyéb feltétele, ha Felhasználó igazolja, hogy a terméket, illetve a szolgáltatást a webshopot üzemeltető vállalkozás nyújtotta. A teljesítéstől számított hat hónap eltelte után azonban már Felhasználó köteles bizonyítani, hogy az Felhasználó által felismert hiba már a teljesítés időpontjában is megvolt.

11. TERMÉKSZAVATOSSÁG

11.1 Ingó dolog (termék) hibája esetén Felhasználó – választása szerint – kellékszavatossági vagy termékszavatossági igényt érvényesíthet.

11.2 Termékszavatossági igényként Felhasználó kizárólag a hibás termék kijavítását vagy kicserélését kérheti.

11.3 A termék akkor hibás, ha az nem felel meg a forgalomba hozatalakor hatályos minőségi követelményeknek, vagy pedig, ha nem rendelkezik a gyártó által adott leírásban szereplő tulajdonságokkal.

11.4 Termékszavatossági igényét Felhasználó a termék gyártó általi forgalomba hozatalától számított két éven belül érvényesítheti. E határidő elteltével e jogosultságát elveszti.

11.5 A gyártó (forgalmazó) kizárólag akkor mentesül termékszavatossági kötelezettsége alól, ha bizonyítani tudja, hogy:

– a terméket nem üzleti tevékenysége körében gyártotta, illetve hozta forgalomba, vagy
– a hiba a tudomány és a technika állása szerint a forgalomba hozatal időpontjában nem volt felismerhető vagy
– a termék hibája jogszabály vagy kötelező hatósági előírás alkalmazásából ered. A gyártónak (forgalmazónak) a mentesüléshez elegendő egy okot bizonyítania.Felhívom figyelmét, hogy ugyanazon hiba miatt kellékszavatossági és termékszavatossági igényt egyszerre, egymással párhuzamosan nem érvényesíthet. Termékszavatossági igényének eredményes érvényesítése esetén azonban a kicserélt termékre, illetve kijavított részre vonatkozó kellékszavatossági igényét a gyártóval szemben érvényesítheti.

11.6 A vállakozó nem tartozik szavatossággal a természetes elhasználódásból származó, továbbá olyan károkért, amelyek a kárveszély átszállása utáni hibás vagy gondatlan kezelésből, túlzott igénybevételből, illetve a meghatározottól eltérő behatásokból, illetve egyéb, a termékek nem rendeltetésszerű használatából keletkeztek.

12. SZÁLLÍTÁS

12.1 Az adásvételi szerződéssel a vállalkozó vállalja, hogy a terméket kiszállítja, illetve az online tartalmat/licencet a Felhasználó részére szolgáltatja és a Felhasználó a terméken tulajdonjogot, ill. az online tartalmon felhasználási jogot szerez; míg a Felhasználó vállalja, hogy a terméket/online tartalmat a vállalkozótól átveszi és annak vételárát (felhasználási díját) kifizeti. A vállalkozó a Weboldalon tájékoztató jelleggel feltüntetett szállítási határidőre törekszik a megrendelés teljesítésekor. A szállítás időpontját a vállalkozó minden esetben e-mailben közli a Felhasználóval annak érdekében, hogy a termékek átvétele biztosított legyen.

12.2 A vállalkozó teljesítése akkor történik meg termék vásárlása esetén, amikor a Felhasználó a megjelölt terméket átveszi. A vállalkozó a megvásárolt terméket a megállapodásban szereplő mennyiségben, minőségben és dizájnban szállítja le a Felhasználónak. A Felhasználó köteles a küldeményt az átvételkor tételesen ellenőrizni és a hiánytalan teljesítést a szállítólevél vagy számla átvételével nyugtázni. A Felhasználó hiányosságra, sérülésre vonatkozó reklamációját az átvétel időpontjában (a kárveszély átszállásának időpontjában) kell jeleznie a vállalkozónak. A Felhasználó később is élhet reklamációs jogával, amennyiben a reklamáció oka később derül ki és a hibás teljesítés a vállalkozónak felróható.

12.3 Ha a csomag az átvételkor sérült, akkor a Felhasználó köteles jegyzőkönyvet felvetetni a futárral vagy vállalkozóval, és a küldeményt vállalkozó költségére visszaküldeni. Ennek elmulasztása a Felhasználó későbbi mennyiségi és minőségi reklamációinak elutasítását vonja maga után.

Felhasználó kötelezettséget vállal arra, hogy gondoskodik az áru átvételéről. Amennyiben az áru kézbesítése a Felhasználó hibájából hiúsul meg (nem gondoskodik az árunak a megjelölt időben történő átvételéről), akkor köteles a vállalkozó ezzel összefüggő többletköltségét (pl. áru visszaszállítása, újbóli kiszállítása stb.) megtéríteni. Amennyiben a Felhasználó a termék átvételével késedelembe esik, úgy a vállalkozó – az előzetes értesítést és az átvételi póthatáridő eredménytelen elteltét követően – jogosult a terméket a késedelembe esett Felhasználó költségére harmadik személynek eladni. Ezen rendelkezések alkalmazandók fizetési késedelem esetén is, amennyiben a termék még nem került átvételre és kifizetésre.

13. ADATKEZELÉS

13.1 A vállalkozó adatkezelési tájékoztatója a www.izleteskave.hu/adatvedelem aloldalon elérhető.

13.2 A tárhely-szolgáltató (adatfeldolgozó) adatai:

Tárhely.Eu Szolgáltató Kft.; 1097 Budapest, Könyves Kálmán körút 12-14.; +36 1 789-2-789

13.4 Szolgáltatóval közös adatkezelők

FARKAS BARNA SÁNDOR E.V. NY.SZ.:55794729                                                                                                                    Nyilvántartási szám: 55794729
Adószám: 57194596-2-40
Közösségi adószám: HU57194596

14. A SZERZŐDÉS MEGSZŰNÉSE

14.1 A Szerződés megszűnik:

• a Szolgáltató jogutód nélküli megszűnésével;
• a Felhasználó jogi személy jogutód nélküli megszűnésével;
• a Felhasználó természetes személy halálával;
• a Felek közös megegyezésével,
• a Felhasználó elállási jogának gyakorlásával,
• rendes felmondással a felmondás napjára kiható hatállyal,
• rendkívüli felmondással a felmondás napjára kiható hatállyal.

15. FELELŐSSÉG KIZÁRÁSA

15.1 vállalkozó a vonatkozó Korm. rendelet alapján fennálló tájékoztatási kötelezettségének a szerződéskötést megelőzően a Weboldalon (elektronikus úton történő szerződéskötés előtt) eleget tesz.

15.2 A vállalkozó fenntartja magának azt a jogot, hogy kizárólag előzetes fizetés esetén szolgálja ki vagy egyáltalán nem szolgálja ki azokat a Felhasználókat, akik nem tartják be jelen ÁSZF-ben foglalt feltételeket, illetve más módon kárt okoznak a vállalkozónak.

15.3 A vállalkozó nem felel az internetes hálózat esetleges műszaki hibáiból, a kommunikációs eszközök esetleges meghibásodásából, bármely szoftver vagy program meghibásodásából, esetleges technikai meghibásodásokból eredő károkért, adatveszteségekért.

15.4 Felhasználó köteles a szolgáltatás igénybevételéhez szükséges felhasználói név és jelszó biztonságos tárolására, megőrzésére. A Felhasználó nem jogosult felhasználói nevét és jelszavát továbbadni, vagy azt harmadik személy részére hozzáférhetővé tenni. Amennyiben a Felhasználó e jogok gyakorlását másnak átengedi, vagy a szolgáltatás igénybevételét harmadik személynek továbbadja vagy átengedi, vagy hozzáférhetővé teszi, felelős minden olyan kárért, amely e nélkül nem következett volna be. Előfizető tudomásul veszi, hogy a Szolgáltató ebben az esetben jogosult – de nem köteles – a szerződés azonnali hatályú felmondására.

15.5 A Weboldalak olyan kapcsolódási pontokat (linkeket) tartalmazhatnak, amelyek más szolgáltatók oldalaira vezetnek. Ezen szolgáltatók adatvédelmi gyakorlatáért és más tevékenységéért a vállalkozó felelősséget nem vállal.

15.6 A vállalkozónak jogában áll a különös üzleti kockázat gyanúját vagy annak látszatát keltő megrendelések elutasítása, szolgáltatások teljesítése. Különös üzleti kockázatnak minősül kifejezetten, de nem kizárólag a termékek különösen nagy mennyiségben történő megrendelése. Előre történő banki átutalás vagy azonnali fizetés ellenében a rendelés továbbra is érvényes.

16. A PANASZKEZELÉS RENDJE

16.1 A vállalkozó célja, hogy valamennyi megrendelést megfelelő minőségben, a megrendelő teljes megelégedettsége mellett teljesítsen. Amennyiben Felhasználónak mégis valamilyen panasza van a szerződéssel vagy annak teljesítésével kapcsolatban, úgy panaszát az info@izleteskave.hu e-mail címen közölheti.

16.2 Az írásbeli panaszt a vállalkozó 30 napon belül írásban megválaszolja. A panaszt elutasító álláspontját megindokolja. A válasz másolati példányát 3 évig megőrzi, s azt az ellenőrző hatóságoknak kérésükre bemutatja.

17. VITARENDEZÉS

17.1 A vállalkozó kötelezettsége teljesítéséhez közreműködőt jogosult igénybe venni. Ennek jogellenes magatartásáért teljes felelősséggel tartozik, úgy, mintha a jogellenes magatartást saját maga követte volna el.

17.2 Ha a jelen szabályzat bármely része érvénytelenné, jogtalanná vagy érvényesíthetetlenné válik, az a fennmaradó részek érvényességét, jogszerűségét és érvényesíthetőségét nem érinti.

17.3 Amennyiben a vállalkozó a szabályzat alapján megillető jogát nem gyakorolja, a joggyakorlás elmulasztása nem tekinthető az adott jogról való lemondásnak. Bármilyen jogról történő lemondás csak az erre vonatkozó kifejezett írásbeli nyilatkozat esetén érvényes. Az, hogy a vállalkozó egy alkalommal nem ragaszkodik szigorúan a szabályzat valamely lényegi feltételéhez vagy kikötéséhez, nem jelenti azt, hogy lemond arról, hogy a későbbiekben ragaszkodjon az adott feltétel vagy kikötés szigorú betartásához.

17.4 A vállalkozó és Felhasználó vitás ügyeiket békés úton próbálják rendezni. Az illetékes békéltető testület: a területi gazdasági kamarák mellett működő független testület, amelynek célja a fogyasztó és a gazdálkodó szervezet közötti vitás ügy egyezségen alapuló rendezésének megkísérlése.

A Pest Megyei Békéltető Testület elérhetőségei:
Cím: 1119 Budapest, Etele út 59-61. 2. em. 240.
Levelezési cím: 1364 Budapest, Pf.: 81
Telefonszám/fax: (1)-269-0703
E-mail cím: pmbekelteto@pmkik.hu

17.5 Felek kötelezettséget vállalnak az alternatív vitarendezési fórum igénybevételére a fogyasztói jogvitáik rendezéséhez. Az Európai Bizottság által fejlesztett és üzemeltetett online vitarendezési platformot a linkre kattintva érheti el:
https://webgate.ec.europa.eu/odr/main/index.cfm?event=main.home.show&lng=HU

17.6 Az online vitarendezési platform használata regisztrációt igényel az Európai Bizottság rendszerében, majd bejelentkezés után a fogyasztó benyújthatja panaszát a honlapon keresztül, ha nem sikerült közvetlenül rendeznie a jogvitáját a vállalkozással.

17.7 A panasz benyújtását követően az online vitarendezési platform azonnal továbbítja azt az ellenérdekű félnek. Ezt követően az érintetteknek meg kell egyezniük egy alternatív vitarendezési fórumról, amely végső soron el fog járni a közöttük fennálló ügyben. Azokról a fórumokról, amelyek eljárhatnak az esetükben, a platform tájékoztatja a feleket. Amint megszületik a megállapodás a vitarendezési fórumról, az online platform oda továbbítja a panaszt.

17.8 Ha a feleknek nem sikerül 30 napon belül megegyezniük, vagy ha a platform sem tud a benyújtott adatok alapján olyan alternatív vitarendezési fórumot azonosítani, amelynek hatásköre van eljárni, a panasz további feldolgozására nem kerül sor.

18. SZERZŐI JOGOK

18.1 Miután az izleteskave.hu, mint weboldal szerzői jogi műnek minősül, tilos a Weboldalon megjelenő tartalmak vagy azok bármely részletének letöltése (többszörözése), újra nyilvánossághoz történő közvetítése, más módon való felhasználása, elektronikus tárolása, feldolgozása és értékesítése a vállalkozó kifejezett írásos hozzájárulása nélkül. Ellenkező esetben a vállalkozó a hatályos jogszabályok – az 1999. évi LXXVI. törvény, valamint a 2012. évi C. törvény 385.§ – alapján jogi eljárás megindítását kezdeményezi, továbbá a jogosulatlan felhasználás végett napidíjat számít fel. Ennek díja bruttó 100.000 HUF /nap /kép/videó/mondat.

18.2 Az izleteskave.hu weboldalról és annak adatbázisából bármilyen anyagot átvenni írásos hozzájárulás esetén is csak a Weboldalra való hivatkozással lehet.

18.3 A vállalkozó fenntartja minden jogát szolgáltatásának valamennyi elemére, domain neveire, az azokkal képzett másodlagos domain nevekre, valamint az internetes reklámfelületeire.

 

Hatályos: 2021. március 21-től