Áttekintés/ A Dynamic Start Program (DSP)
Különböző DSP csomagok közül lehet választani, melyek különböző termékekkel és eltérő DP, PV és SV
értékekkel rendelkeznek.
A DSP csomagok csak és kizárólag új tagok számára elérhető.
– A DSP bónusz elosztása a következők alapján történik:
1. szint – SV érték 60% -a (közvetlen szponzornak jár)
2. szint – SV érték 10%-a
3. szint – SV érték 5%- a
4.szint – SV érték 5%-a
Felhívjuk figyelmét, hogy ezek a „SZINTEK” nem azonosak a normál Marketing tervben leírt kompressziós
szintekkel.
Az új regisztrált tag közvetlen szponzora megkapja a DSP csomag SV értékének 60%-át, amennyiben teljesíti
a havi 100 PPV-t. Azaz ameddig a szponzor minden hónapban teljesíti a 100 PPV-t, akkor csak idő kérdése
(attól függ, hogy fenntartja a havi 100 PPV-t), hogy mikor kapja meg az SV érték 60 %-át. Mivel ez a 60 % SV
hetente kerül kiszámításra, amikor a rendszer érzékeli, hogy a szponzor teljesítette a havi 100 PPV-t, az azt
követő héten megkapja a 60 % SV értéket DSP bónuszként. Amennyiben a szponzor a hónap végéig nem
teljesíti a 100 PPV-t, akkor a 60 % SV (azaz 1. szintű DSP bónusz) el fog veszni.
A hónap végén a rendszer megkeresi függőlegesen a felső vonalban a közvetlen szponzor felett a legközelebbi
3 tagot, akik szintén teljesítették a havi 100 PPV-t és jogosultak a 10%,5% illetve 5% -os DSP jutalékra Azok
a tagok, akik nem veszik meg a 100 PPV-t, azok nem jogosultak DSP bónuszra.
Az új DSP csomaggal regisztrált tag jogosult lesz:
1. a DSP csomag PV pontjaira (beleszámít a bónusz jogosultsághoz szükséges havi 100 PPV értékbe a
normál Marketing terv alapján)
2. Kedvezményes keretösszeg (meghatározottak szerint), melyet bizonyos érvényességi határideig tud
felhasználni (meghatározottak szerint).
Hogy egy szponzor 1. szintű DSP bónuszt kaphasson alsóvonala után, ahhoz ezt a jogosultsági időszakban
kell értékesítenie.
Már regisztrált tagoknak (818-as kóddal rendelkezők is) a DSP csomag bevezetésétől számítva 12 hét áll
rendelkezésükre, hogy DSP csomagokat értékesítsenek.
Az új tagoknak a belépésüktől számítva áll 12 hét rendelkezésükre, hogy DSP csomagot értékesítsenek.
Megjegyzés: A „Speciális Promóciós Időszak” keretében az első szintű (DSP) bónusz a bevezetésétől
számítva (2014. december 1-től) 3 hónapig az SV érték 70%-a lesz. Emellett a kedvezményes keretösszeg
felhasználhatósági ideje 10 év lesz bármely DSP csomag vásárlása esetében.
„DYNAMIC START PROGRAM„
részletek
CÉL
– Új célcsoport megközelítése (toborzás)
– Régi tagok újraaktiválása
DEFINÍCIÓK
DSP
Dynamic Start Program
Érdeklődő
Az érdeklődő az a személy, aki potenciálisan új taggá válhat a normál Marketing terv szerint.
Tag
Olyan DXN tag (818-as tagsági kóddal rendelkezők is), aki DSP csomag nélkül regisztrált a normál Marketing
terv szerint.
DSP Csomag
6 DSP csomag kerül piacra, név szerint DSP-A, DSP-A1, DSP-B, DSP-B1, DSP-C, DSPC1. Minden ország saját
DSP csomaggal rendelkezik majd különböző árakkal ill. PV, SV értékkel.
Például:
Magyarország | DSP-A | DSP-A1 | DSP-B | DSP-B1 | DSP-C | DSP-C1 |
DSP-PV | 529 | 668,4 | 370 | 392,3 | 112 | 121,3 |
DSP-SV | 67.230.- | 67.060.- | 41.365.- | 41.140.- | 13.140.- | 13.280.- |
DSP-DP | 167.210.- | 153.960.- | 98.060.- | 91.475.- | 31.450.- | 29.960.- |
Minden DSP csomag díjtalanul tartalmazza a regisztrációs mappát.
DSP Bónusz Elosztás
Szintek | Bónusz számítása | Gyakoriság |
1.Szint (Direkt felsővonal) |
DSP csomag SV értékének 60%-a | a bónuszt minden DSP hét után kalkulálják és fizetik, amennyiben a bónuszra jogosult szponzor teljesítette a havi 100 PPV-t a normál Marketing terv szerint. |
2.Szint 3.Szint 4.Szint |
DSP csomag SV értékének 10%
DSP csomag SV értékének 5% DSP csomag SV értékének 5% |
a bónuszt minden hónapot követően kalkulálják és fizetik, a bónusz jogosultságnak megfelelően (havi 100 PPV) a normál Marketing terv szerint. Mindig a legközelebbi felsővonal kapja, aki teljesítette a 100 PPV-t az adott hónapban |
Megjegyzés: Ezek a „SZINTEK” nem azonosak a normál Marketing tervben leírtakkal. Ez azokra a legközelebbi felsővonalakra utal, akik ugyanabban a vonalban teljesítették a havi 100 PPV-t, azaz bónuszra jogosultak.
DSP hét
Egy hónapban 4 DSP hét van a következők szerint:
1 és 7-e között
8 és 14-e között
15 és 21-e között
22-től a hónap végéig
Nulladik hét
Az a hét, amikor a tag DSP csomaggal regisztrál, nulladik hétnek tekinthető és az azt követő lesz az 1. DSP hét
Jogosultsági időszak (0. és 12. DSP hét között)
Egy adott tagnak ebben az időszakban van lehetősége DSP csomagot értékesíteni és 1. szintű DSP bónuszt
kapni, ami az SV érték 60%-a.
Értékesítés
Új érdeklődők toborzása a DSP csomag bemutatása, és ezzel történő regisztrálása.
MECHANIZMUS
Példák:
– DSP csomag megvételének időpontja: 2014.december. 1.
– A, B, C régi tagok, akik 2014. december 1-e előtt csatlakoztak. „A” szponzora B-nek, „B” szponzora C-nek.
– „D” regisztrál normál regisztrációval (NEM DSP csomaggal) „C” alá 2014.december 10.-én
– E, F, G még nem regisztráltak. Ők potenciális érdeklődők.
– „H” csatlakozott „C” alá DSP csomaggal 2014. december 16-án
A 2014. december 16-a és 21-e közötti időszak lesz „H” 0.-ik hete. Az első hete pedig a 2014. december 22-e
és 31-e közötti hét.
Ki vásárolhat DSP Csomagot?
Érdeklődő – Csak és kizárólag EGYSZER, új érdeklődő/regisztráló számára érhető el DSP csomag. Amikor
megvásárolja a DSP csomagot, ehhez díjtalanul DXN regisztráció jár.
A, B, C nem vehetnek DSP csomagot
„D” szintén nem vásárolhat DSP csomagot, mivel már normál regisztrációval beléptették.
E, F, G számára elérhető a DSP csomag, amikor regisztrálnak.
818-as kóddal rendelkező tagok (függetlenül attól, hogy befizették-e már a regisztrációs díjat vagy sem) normál regisztráltaknak minősülnek, ezért nem vásárolhatnak DSP csomagot.
818-as online regisztráció (a www.dxn2u.com nemzetközi oldal) esetében a regisztráló nem jogosult DSP
csomag vásárlására.
Ki értékesítheti és meddig?
– Régi tagok (beleértve a 818-as kóddal regisztrált tagokat is) – 12 DSP héten át a DSP jogosultsági időszak
kezdetétől számítva.
A, B, C értékesíthetnek DSP Csomagot új, direkt érdeklődőik részére 2015. február 28-ig (a 12 DSP hét
kezdete 2014. december 1.)
– Új tagok, akik a DSP bevezetése utáni időszakban csatlakoznak (beleértve a 818-as kóddal regisztrált tagokat is) az adott tag regisztrációtól számítva – 12 DSP héten át értékesíthetik (plusz 0.hét) a DSP csomagot.
„D” 0. hete 2014. december 10. – 14. Az 1. hét 2014. december 15. és 21.-e közötti időszak.
„D” 12. hete, azaz a DSP jogosultságának vége 2015.március 14.-e.
Eszerint „D” 2015. március 14-ig értékesíthet DSP csomagot direkt érdeklődői részére. A jogosultsági idő-
szak letelte után nem értékesíthet DSP csomagot.
„H” 0. hete 2014. december 16. – 21. Az 1. hét 2014. december 22. és 31.-e közötti időszak.
„H” 12. hete, azaz a DSP jogosultságának vége 2015.március 21-e.
Eszerint „H” 2015.március 21-ig értékesíthet DSP csomagot direkt érdeklődői részére. A jogosultsági idő-
szak letelte után nem értékesíthet DSP csomagot.
DSP bónusz elosztás és jogosultság
– A bónusz a fenti DSP Bónusz Elosztási táblázat alapján kerül kiosztásra.
– A szponzor (az értékesítő) az eladott DSP Csomag SV értékének 60%-át kapja meg, mint 1. szintű
DSP bónusz.
– A 2. szintű DSP bónuszt az adott szponzor legközelebbi minősült felsővonal kapja. A 3. és 4. szintű
bónusz kiosztása ugyanezen, elv alapján kerül kiosztásra.
– Minden szintű jogosultnak teljesítenie kell a normál Marketing terv szerinti havi 100 PPV-t.
– 1. szintű DSP bónusz minden DSP hét után kalkulálódik. Amennyiben az 1. szintű DSP bónuszra
jogosult szponzor megvásárolja a 100 PPV-t, az értékesített DSP csomag SV értékének 60%-a DSP
bónuszként kifizetésre kerülhet a következő héten. Ha a szponzor a hónap végéig nem teljesíti a havi
100 PPV-t, akkor az 1. szintű DSP bónuszt elveszíti.
Például:
„C” DSP csomagot értékesít „H”-nak 2014. december 16-án. 2014.december 26-án „C” teljesíti a havi 100 PPV-t.
a.) „C” nem kapja meg az értékesített DSP csomag SV értékének 60%-át 2014.december 22-én (mivel
még nem teljesítette a 100 PPV-t)
b.) „C” 2015.január 1-én kapja meg az 1. szintű DSP bónuszt (mivel megvásárolta a jogosultsághoz
szükséges 100 PPV-t.)
c.) Abban az esetben, ha „C” nem teljesíti 2014.december végéig a 100 PPV-t, akkor elveszíti az 1. szintű DSP bónuszt, azaz a „H”-nak értékesített DSP csomag SV értékének 60%-át. (nem továbbítható a
legközelebbi minősült felsővonalnak és nem vihető át a következő hónapra)
– A 2.-,3.-,4. szintű DSP bónusz minden lezárt hónapot követően kalkulálódik. A bónuszra való jogosultság
feltétele a havi 100 PPV megvásárlása. Mindig ezen feltételt teljesítő, ugyanazon vonalon levő legközelebbi
minősült felsővonalak kapják a 10-,5- és 5%-os jutalékot..
Például:
DSP Bónusz elosztása „H” vásárlása után:
a.) „B” megkapja a DSP csomag SV értékének 10%-át (mint 2. szintű bónuszt), ha a hónap végéig teljesíti a havi 100 PPV-t.
b.) Amennyiben ezt „B” nem teljesíti, a 2. szintű bónuszt „A” kapja (aki teljesítette a 100 PPV-t) és így
tovább
– Fontos, hogy a folyamatos, megszakítás nélküli DSP bónusz jogosultság fenntartásához, minden hónapban
teljesíteni kell a 100 PPV-t.
– A bónusz a fenti ’DSP hét’ időszakai alapján kalkulálódik és kerül fel az intranet rendszerébe
PV
– A DSP csomag PV-je felhasználható a normál Marketing terv szerinti havi minősüléshez (személyes pont,
csoport pontérték, gyémánt csoport pontérték)
A DSP csomag megvásárlását követően „H” megkapja a DSP csomag pontjait (PV) és ez beleszámít a havi
minősüléshez szükséges 100 PPV-be, és DSP bónuszra való jogosultságágához.
– A PV naptári hónaponként kerül elszámolásra (a havi bónusz elszámolási folyamat lezárása szerint)
– „H”-nak ez a PV a 2014. decemberi bónusz-elszámolásban kerül kiszámításra.
SV
– A jogosultsági időszak alatt a DSP csomagok SV értékének elszámolása DSP bónuszként történik, azaz
NEM kerül bele a normál havi bónusz elszámolásba.
– A jogosultsági időszak leteltével a DSP csomagok SV értékének elszámolása NEM DSP bónuszként történik, hanem a normál havi bónuszban kerül elszámolásra.
Maximális Kedvezményes Keretösszeg
– A kedvezményes keretösszeg a DSP csomagok megvásárlásával 10% árengedményre ad jogosultságot a
jövőbeni vásárlások törzsvásárlói árából. A kedvezményes keretösszeg felhasználhatósági ideje a következő
táblázat szerint alakul:
Maximális Kedvezményes Keretösszeg |
DSP-A és A1 150% x DP |
DSP-B és B1 130% x DP |
DSP-C és C1 110% x DP |
Felhasználhatósági határidő | 4 év | 3 év | 2 év |
– A kedvezményes keretösszeg mindig az általános szabályok szerint kerül kerekítésre (le/fel).
Például:
DSP-A | DSP-B | DSP-C | |
DSP DP | 67.210.- | 198.060.- | 31.450.- |
Maximális Kedvezményes Keretösszeg | 250.815.- | 127.478.- | 34.595. – |
– A kedvezményes keretösszeg mindig az adott ország valutájában számolandó, ahol a DSP csomag vásárlása
történik.
– A kedvezményes keretösszeg csak és kizárólag abban az országban felhasználható, ahol a DSP csomag vásárlása történt.
– A kedvezményes keretösszeg készpénzre nem váltható
– A kedvezményes keretösszeg nem összevonható más promóciókkal
Például:
„H” megvásárol egy DSP-A csomagot 167.210 Ft-os törzsvásárlói áron (DP) ezért a maximális kedvezményes
keretösszege 167.210 x 150% = 250.815 Ft.
2015. január 28-án „H” vásárol néhány terméket 100.000 forint értékben.
Felhasználhat 10.000 forintot (100.000 Ft 10%-a), amit a rendszer levon kedvezményes keretösszegéből (továbbiakban felhasználható keretösszeg: 240.820 Ft). Így „H”- nak 90.000 forintot kell fizetnie a megvásárolt
termékekért.
2015. május18-án „H” vásárol egy promóciós csomagot (például: 3 termék vásárlás esetében 1 termék ajándék) 50 000 forint értékben. Ebben az esetben nem veheti igénybe a 10% kedvezményt és 50 000.- forintot
kell fizetnie.
2015. december 12-én „H” termékeket vásárol 2.500.000 forint értékben
Mivel „H” felhasználható kedvezményes keretösszege kevesebb, mint a vásárlás értékének 10%-a (azaz kevesebb, mint 250.000 forint), ezért a rendszer 240.820 Ft-ot fog levonni árengedményként. Így a fizetendő
összeg 2.259.180 forint lesz.
Mi történik a Jogosultsági Időszak letelte után
– A jogosultsági időszak leteltét követően az adott tag továbbra is értékesíthet DSP csomagot új direkt regisztráltjai részére, viszont már nem lesz jogosult DSP bónuszra (a 2, 3, 4-ik szint sem). Ezen csomagok SV
értéke a normál marketing terv alapján kerül havi elszámolásra.
– Az új érdeklődő, aki DSP csomaggal regisztrál továbbra is jogosult a maximális kedvezményes keretöszszegre és a DSP csomag pontértéke beleszámít a normál Marketing Terv szerint szükséges havi 100 PPV-be.
Maximális Kedvezményes Keretösszeg |
PV | SV | |
Jogosultsági időszak alatt | Új Érdeklődőnek | Új Érdeklődőnek | DSP Bónuszként |
Jogosultsági időszak után | Új Érdeklődőnek | Új Érdeklődőnek | Normál havi Bónuszként |