A Dxn mint Otthoni munka
A dxn sikerének zálogát és a vállalat legnagyobb értékét a munkatársai jelentik.
A cég jövőképe, célkitűzései és értékei csak általuk valósulhatnak meg, ők képviselik a dxn-t vásárlói, szállítói, a hatóság és más érintett csoportok felé. Ahhoz, hogy hosszú távon a vállalat sikeres tudjon lenni, fontos, hogy munkatársai a megfelelő képességekkel, elköteleződéssel és lelkesedéssel rendelkezzenek munkájuk és a vállalat iránt.
Ennek érdekében a dxn rugalmas foglalkoztatási formákat és karrierprogramokat dolgozott ki számukra, szakmai fejlődésüket pedig képzésekkel támogatja. A vállalat számos csatornán folytat munkatársaival párbeszédet annak érdekében, hogy véleményeiket és javaslataikat össze tudja gyűjteni és működése szervezésénél figyelembe tudja venni.
A dxn története:
Az DXN Marketing Sdn. Bhd. egy malajzia alapítású Kedah Darul Aman székhelyű, Ganoderma alapú élelmiszer termékeket gyártó és forgalmazó cég. A DXN-t -a világhírű Indiai Institute of Technology-n diplomázott – Dato’ Dr. lim Siow Jin alapította 1993-ban. A DXN a világ legnagyobb ganoderma kávét gyártó vállalata. Termékeit 100 országban, több mint 5 millió törzsvásárló és környezete fogyasztja nap, mint nap. A DXN a DEXIN rövidítése. A DEXIN egy kínai kifejezés, amely a következő jelentésekkel bír: megbízhatóság, becsületesség és erény. Szlogen: „Egy Világ – Egy Piac”